Գյումրի բժշկական կենտրոն

«Ազգաբնակչությունը գոհ է. մեզ դիմում են ո՛չ միայն «Շիրակի, այլեւ Արագածոտնի, Արմավիրի եւ Լոռու մարզի բնակիչները»

«Ազգաբնակչությունը գոհ է. մեզ դիմում են ո՛չ միայն «Շիրակի, այլեւ Արագածոտնի, Արմավիրի եւ Լոռու մարզի բնակիչները» 17.03.2016

Մեր զրուցակիցն է "Գյումրի բժշկական կենտրոնի" գործադիր տնօրեն Արմեն Իսահակյանը:


–   2015թ. հունվարի 1-ից իրականացվեց "Կյանքի ստենտ" ծրագիրը: Ինչպե՞ս եք գնահատում իրականացված ծրագիրը: Շիրակի մարզի բնակիչները գո՞հ են "Կյանքի ստենտ" ծրագրից:


–   «Գյումրի» բժշկական կենտրոնում առանձնահատուկ կարեւորություն ունեցավ ՀՀ նախագահի կողմից ներդրված «Կյանքի ստենտ» ծրագիրը, որի շնորհիվ կարողացանք փրկել բազում կյանքեր:  Միայն «Կյանքի ստենտ» ծրագրով 2015 թվականի ընթացքում իրականացվել է սրտի 65 անհետաձգելի վիրահատություն: Սակայն հավելեմ, որ նախորդ տարվա ընթացքում տարբեր փաթեթների շրջանակներում եւս իրականացվել է 130 վիրահատություն, որի համար կրկին վճարել է ՀՀ առողջապահության նախարարությունը:


Կարեւորում եմ այս ծրագրի ներդրումը եւ շարունակականությունը «Գյումրի» բժշկական կենտրոնում: Նախ` ժամանկային առումով, քանի որ հիվանդի համար ավելի հարմարավետ կլինի անմիջապես տեղափոխվել մեր բժշկակակն կենտրոն, քան Երեւանի որեւէ կլինիկա: Այս ծրագրի իրականացումից հետո զգալի նվազել է սիրտ-անոթային հիվանդությունների պատճառով մահացությունների թիվը, ինչը շատ ուրախալի է:


Նախարարությունը բազմիցս իրազեկող միջոցառումներ է կազմակերպում` ազգաբնակչությանը այս  ծրագրի մասին տեղեկատվություն տրամադրելու նպատակով: «Գյումրի ԲԿ»-ն եւս միացել է իրազեկող ծրագրերին:  2015 թվականից հրատարակում ենք փոքր ծավալով տեղեկատվական գրքույկ, որն իր մեջ  պարունակում  է հանրամատչելի տեղեկատվություն ազգաբնակչության համար` «Կյանքի ստենտ» ծրագրի վերաբերյալ:


Կարծում եմ, որ ազգաբնակչությունը գոհ է, քանի որ մեզ դիմում են ոչ միայն Շիրակի, այլեւ Արագածոտնի, Արմավիրի եւ Լոռու մարզի բնակիչները:


–   «Գյումրի» բժշկական կենտրոնն էլ ի՞նչ ձեռքբերումներ է գրանցել 2015-ին:


–   Կլինիկան համալրվել է նոր մասնագետներով: 2013-ից մինչեւ 2015 թվականը աշխատանքի են ընդունվել այնպիսի բժիշկներ, որոնք ընդհանրապես Շիրակի մարզում երկար տարիներ կամ ընդհանրապես չեն եղել: Մասնավորապես կարող եմ առանձնացնել` պլաստիկ, կրծքային վիրաբույժներին, երկրորդը` նյարդավիրաբույժին, որը, ի դեպ, սիրիահայ է:


–   Ի՞նչ նոր սարքավորումներով է հագեցել Ձեր կենտրոնը վերջին տարիներին:


–   Ներկայում հիվանդանոցում շահագործվում են նոր սերնդի սարքավորումներ, որոնք ապահովում են առավելագույն որակի  ախտորոշումներ: Հատկապես կարող եմ նշել` համակարգչային տոմոգրաֆիան, հեմոդիալիզի սարքավորումները, ուլտրաձայնային եւ ուլտրաձայնային դուպլեքս սարքերը, սթրեսային թեստային համակարգը, անգիոգրաֆիայի սարքավորումը, ինչպես նաեւ ուզում եմ առանձնացնել դենսիտամետրիան, որը հնարավորություն է տալիս չափել ոսկրահյուսվածքային խտությունը: Նշեմ, որ մարզային բժշկական կենտրոններից միայն մենք ունենք այս ախտորոշիչ սարքավորումը, որը նվիրաբերել է բժշկության եւ դեղագործության պրոֆեսոր Ջոն Բելեզիկյանը:


–   Տեղյակ ենք, որ 2015թ. հուլիսից բուժքույրերի վերապատրաստման հնարավորություններ է ընձեռում բժշկական կենտրոնի տնօրինությունը: Ի՞նչ հեռանկարներ եք տեսնում:


–   Վերապատրաստումների ծրագրով համագործակցում ենք մի շարք միջազգային եւ տեղական առողջապահական կազմակերպությունների հետ: 2016 թվականից համագործակցության նոր փուլ ենք սկսելու ՀՀ առողջապահության նախարարության եւ Առողջապահության ազգային ինստիտուտի հետ: Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է հենց Գյումրի բժշկական կենտրոնում բուժքույրական անձնակազմի համար կազմակերպել սեմինարներ եւ գործնական աշխատանքներ: Սա հնարավորություն կտա միջին բուժանձնակազմին ստանալ ժամանակակից գիտելիքներ` բարձրորակ սպասարկում ապահովելու համար:


–   2015թ. ընդհանուր գնաճի ֆոնին Ձեր կենտրոնում փոփոխություններ չեն գրանցվել: Դա ինչ-որ կերպ ազդե՞ց դիմելիության բարձրացման վրա:


–   Հաշվի առնելով ազգաբնակչության սոցիալական վիճակը` փորձել ենք հնարավորության դեպքում բժշկական ծառայությունների գները չբարձրացնել: 2015 թվականի ընթացքում վճարովի ծառայություններից օգտվել է 1588 հիվանդ, որոնց կատարած վճարումները հասել է 328,3 մլն-ի, իսկ պետպատվերի շրջանակներում բուժօգնություն է ստացել 6157 քաղաքացի: Այս տվյալները, մեր ունեցած հնարավորությունների համեմատ, համարում եմ բավարար:


–   2015թ. Ձեր կենտրոնն արժանացել է «Հուսո աստղ» մրցանակի` տարվա լավագույն մարզային բուժհիմնարկ անվանակարգում: Կարեւո՞ր մրցանակ էր Ձեզ համար:


–   Այո, 2015 թվականի «Հուսո աստղ» մրցանակաբաշխության ժամանակ «Գյումրի» բժշկական կենտրոնն արժանացավ տարվա լավագույն մարզային բուժհիմնարկ մրցանակին: Այս մրցանակի նշանակությունը այնքանով եմ կարեւորում, որ անվանակարգին արժանացնելու համար «Համազգային վստահության խորհուրդը» հարցումներ էր կատարել քաղաքացիների եւ ԶԼՄ-ների շրջանում: Կարեւորում եմ լրատվամիջոցների հետ աշխատանքը, որը ապահովվում է մաքսիմում թափանցիկություն: Այդ համագործակցությունը առավել նպատակային շարունակելու համար 2015 թվականին ստեղծվեց «Գյումրի» բժշկակակն կենտրոնի Հասարակայնության հետ կապերի եւ լրատվության բաժինը:


–   Ճանաչողական այցով «Գյումրի» ԲԿ-ում կազմակերպվում են հանդիպումներ անվանի մասնագետների հետ: Ի՞նչ հաճախականությամբ են կազմակերպվում նման միջոցառումները:


–   Փորձում ենք ավելի հաճախ կազմակերպել նման հանդիպումները, գոնե ամիսը մեկ անգամ, որի արդյունավետությունը զգալի է: Հավելեմ, որ, մասնավորապես 2015 թվականի ընթացքում «Գյումրի» բժշկական կենտրոն են այցելել ԱՄՆ-ի` Ֆրեզնո քաղաքից ժամանած բժիշկների խումբը, ովքեր Հայաստան էին ժամանել ՀՀ նախագահի եւ առողջապահության նախարարի հրավերով: Ամռան ամիսներին փորձի փոխանակման նպատակով մեր կլինիկա էինք հրավիրել ԱՄՆ-ի տարբեր համալսարաններում դասավանդող եւ հայտնի կլինիկաներում աշխատող բուժքույրերի, ովքեր ունեն պրոֆեսորի աստիճաններ:


–   Տեղյակ ենք նաեւ, որ պատրաստվում եք առցանց խորհրդատվության ծրագիր իրագործել: Որքանո՞վ եք կարեւորում ծրագրի ստեղծումը:


–   2014 թվականից գործում է  «Գյումրի» բժշկական կենտրոնի պաշտոնական վեբ-կայքը` www.Gyumrimc.am: Վերջինս լավ հնարավորություններ է ընձեռում այցելուին  ծանոթանալ, ինչպես բժշկական կենտրոնի կողմից մատուցվող վերոնշյալ բարձրակարգ ծառայություններին, այնպես էլ ծառայություններն իրականացնող  որակյալ մասնագետների հետ: Վեբ-կայքում գործում է ավելի քան 38 բաժին: Հատկանշական է առանձնացնել «Հարց բժշկին» բաժինը, որը հնարավորություն է տալիս օնլայն տարբերակով եւ անվճար ստանալ ցանկացած հարցի պատասխան: Առցանց խորհրդատվության տրամադրումը համարում եմ ժամանակակից ձեւ, եթե իրականացվում է գրագետ տարբերակով: Սա հնարավորություն կտա, նախ, որ հիվանդը խնայի ժամանակը, ինչ-որ տեղ խնայի նաեւ ֆինանսական միջոցները եւ ամենակարեւորը` մեր խորհրդատվությունից հետո կողմնորոշվի, թե որ մասնագետին պետք է դիմել:

Զրույցը` ՎԼԱԴ ՄՈՒՐԱԴՅԱՆԻ
Լուսանկարները` Gyumrimc.am-ի
Աղբյուրը` «Զարուհի» ամսագիր. հատուկ համար -2016 (Ով ով է առողջապահությունում)